E-MAIL: info@alphon-sport.si | TEL: +386 8200 8083
Shopping cart
€0.00

Osebna izkaznica podjetja

Podjetje in sedež:
 Trgovina Agrarec Stupar Renata s.p.
Obrežje 18
8261 Jesenice na Dolenjskem
Slovenija

Identifikacijska številka za DDV: SI16817532
Matična številka: 526168

Kontakt:
 +386 8200 8083
 info@alphon-sport.si

Upravljalec spletne strani www.alphon-sport.si in ponudnik artiklov spletne trgovine je Trgovina Agrarec Stupar Renata s.p.


Pogoji poslovanja

Spodaj navedeni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne trgovine oziroma nakup artiklov v spletni trgovini ter pravice in obveznosti uporabnika, ki nastanejo iz poslovnega odnosa med uporabnikom kot kupcem artikla in prodajalcem.

Pravna razmerja med uporabniki spletne strani oziroma kupci artiklov in prodajalcem, ki se urejajo s temi splošnimi pogoji, so skladna s predpisi Republike Slovenije s področja varstva potrošnikov, varstva osebnih podatkov in elektronskega poslovanja ter elektronskega podpisovanja.

Komuniciranje z uporabniki oziroma kupci:

Kupec lahko s prodajalcem komunicira na več načinov:

– po telefonu
– z elektronsko pošto
– po pošti na naslov podjetja

Komuniciranje z elektronsko pošto se šteje za enakovredno pisnemu po pošti.

Kupec z oddajo naročila sprejema te pogoje poslovanja. Naročilo lahko odda:

Z uporabniškim imenom in geslom osebno prek spleta na naslovu www.alphon-sport.si na podlagi predhodne registracije(registracija se lahko izvede tudi med spletnim kupovanjem in ni obvezna), z osebnim klicem po telefonu, ali preko navadne pošte.

Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi, da je seznanjen z vsebino pogojev poslovanja.
Vsakokrat veljavni pogoji poslovanja prodajalca so uporabnikom spletne trgovine oziroma kupcem artiklov na vpogled in na voljo na spletni strani prodajalca www.alphon-sport.si.

Naročanje:

Naročilo lahko odda le polnoletna oseba s sredstvi komuniciranja, ki so podrobneje opredeljena v nadaljevanju teh pogojev poslovanja. Mlajše osebe, ki so že dopolnile 15 let in so mlajše od 18 let, potrebujejo pisno dovoljenje staršev ali skrbnikov.

– Osebno po telefonu:

Kupec lahko skladno s temi pogoji poslovanja odda naročilo na telefonsko številko prodajalca. Prav tako lahko kupec na navedeni telefonski številki prejme odgovore na vsa vprašanja glede izdelkov, dobave in plačila. Cena klica v stacionarno omrežje na telefonsko številko podjetja se obračuna po ceniku telefonskega operaterja kupca.

– Preko spleta:

Spletna trgovina je odprta 7 dni v tednu, 24ur na dan. Kupcu je na voljo širok izbor artiklov ter zagotovljen hiter in varen spletni nakup z ali brez registracije. Registracija kupca tako ni pogoj za nakup v spletni trgovini. Posebne akcije in ponudbe so kupcem predstavljene na spletu ali v okviru drugih oblik oglaševanja prodajalca v papirnati ali elektronski obliki. Kupec, ki poda soglasje skladno s temi pogoji poslovanja, prejema od prodajalca brezplačna elektronska obvestila o novostih v ponudbi, akcijah in popustih.

– Po elektronski pošti:

Kupec lahko pošlje na elektronski naslov prodajalca info@alphon-sport.si svoje naročilo z vsemi potrebnimi podatki(naslov za dostavo, želeni artikli oziroma šifra/koda artiklov ter način plačila).

– Po navadni pošti:

Kupec lahko pošlje naročilo tudi po pošti na naslov podjetja.

Sklenitev pogodbe na daljavo:

Z oddajo naročila prodajalec in kupec skleneta pogodbo o nakupu artikla na daljavo. Pogodba na daljavo se šteje za sklenjeno:

– pri telefonskih naročilih s podpisom izjave kupca o sprejemu ponudbe ob prevzemu dostavljenega artikla oziroma paketa
– pri pisnih naročilih z oddajo lastnoročno podpisane pisne naročilnice na pošti
– pri spletnih naročilih, ko kupec potrdi zadnji korak pri oddaji naročila in mu je prodajalec potrdil prejem naročila z elektronskim sporočilom, poslanim na uporabnikov elektronski naslov.

Oddano naročilo kupca je shranjeno na strežniku prodajalca.

Cene in plačilni pogoji:

Vse cene so izražene v evrih(€) in že vsebujejo DDV. Veljavnost cene za izbrane artikle ali storitve velja na dan nakupa, in sicer na dan, ko je kupec oddal in zaključil nakup skladno s temi pogoji poslovanja. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Prodajalec izda kupcu račun, ki mu ga pošlje v PDF-formatu na elektronski naslov kupca ali ga vloži v paket s kupljenim artiklom. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter druga obvestila o obveznostih in pravicah kupca.

Kupec lahko plača z naslednjimi plačilnimi sredstvi:

– Z gotovino po povzetju(artikle plača dostavljalcu ob dostavi, provizije na plačilo ni)
– Po predračunu(po oddaji naročila bo kupec prejel e-mail v katerem se nahaja predračun. Po prejetju plačila bomo artikle odpremili brez odkupnine)
– S kreditnimi karticami preko sistema PayPal
– V primeru osebnega prevzema je možno plačilo v gotovini ter z vsemi kreditnimi karticami razen kartic “Diners”

Pravica do odstopa od pogodbe, naročila

Naročilo artiklov lahko kupec kadarkoli prekliče oziroma stornira pred dostavo, v roku 14 dni od oddaje naročila, in sicer s posredovanjem preklica oziroma storniranja naročila na elektronski naslov prodajalca info@alphon-sport.si. Sporočilo mora vsebovati številko naročila, v vrstico Zadeva/Subject pa je treba vpisati besedo Preklic. Preklic oziroma storniranje za kupca ne prinaša nikakršnih stroškov niti drugih morebitnih obveznosti. Prav tako lahko kupec zavrne prevzem artikla, ki ga je prodajalec že oddal v dostavo dostavljavcu na naslovu dostave. V primeru, da kupec kljub prejetemu obvestilu o prispeli pošiljki artikla ne prevzame po treh poskusih dostave bo artikel vrnjen prodajalcu. V tem primeru bo prodajalec štel, da je kupec preklical naročilo. V primeru, da kupec odstopi od naročila po prevzemu artikla v uporabo, lahko odstopi od pogodbe o naročilu, vendar artikla ne sme neovirano uporabljati po prevzemu. Prodajalec si v takšnem primeru pridržuje pravico oceniti, ali je kupec neupravičeno preizkušal artikel. V primeru, da bo ugotovil, da je šlo za neupravičeno preizkušanje artikla, kupec s tem izgubi pravico do odstopa od naročila. V primeru odstopa od pogodbe, po prevzemu mora kupec prodajalcu artikel vrniti in sicer najkasneje v roku 14 dni od oddaje preklica naročila kot paketno pošiljko po pošti na naslov prodajalca, ki je naveden na obrazcu za vračilo, in sicer na lastne stroške. Vrnjeni artikli morajo biti nepoškodovani oziroma v nespremenjeni količini in v originalni embalaži.

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za:

– Dobavo prehranskih izdelkov(za ljude ali živali), kjer je originalna embalaža odprta ali poškodovana
– Dobavo izdelkov za higieno in osebno nego
– Za že uporabljene, oprane ali kakorkoli drugače poškodovane izdelke
– Za tehnične izdelke če je kupec posamezne komponente odpiral ali sestavljal

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot).

Postopek vračanja artiklov

Prodajalec lahko v dogovoru z kupcem organizira prevzem artiklom katere kupce vrača, o strošku kupca. Strošek vračila se obračuna skladno s temi pogoji poslovanja glede na vrsto odstopa, ki ga kupec uveljavlja po teh pogojih poslovanja. Kupnina se vrne na kupčev transakcijski račun (TRR) nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila za vračilo kupnine. Prodajalec si pridržuje pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je prevzeti artikel poslal nazaj, skladno s temi pogoji poslovanja in z ZVPot. Kupec lahko artikel zamenja za artikel v drugi barvi, velikosti ali modelu. Zamenjava ni mogoča pri artiklih za osebno nego.

Dostava

Prodajalec kupcu dobavi naročene artikle v celoti ali v delnih dobavah v obliki paketne pošiljke, ki jo dostavi dostavna služba GLS d.o.o.. Artikli, ki so v zalogi, bodo dostavljeni praviloma v roku od enega do sedmih delovnih dni oziroma najpozneje v treh mesecih. Prodajalec si pridržuje pravico, da posamezno naročilo razdeli v več paketnih pošiljk, če so naročeni artikli v različnih skladiščih ali če dela naročenih artiklov trenutno ni v zalogi. V primeru delnih dobav iz istega naročila za kupca ne nastanejo dodatni stroški pošiljanja.
Stroški pošiljanja oziroma dostave znažajo €3,99, ob naročilih nad €49,99 pa je dostava brezplačna. Stroški pošiljanja se dodajo naročilu v fazi naročanja in so razvidni iz nakupovalne košarice, še preden kupec s klikom na gumb »Zaključi nakup« oziroma s podpisom naročila na pošti dokončno potrdi svoje naročilo.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Običajna garancija na artikle je eno leto, razen če ni ob posameznem artiklu priložena drugačna garancija. V primeru, da kupec artikel reklamira v času garancije in ga hkrati ne želi več uporabljati, sme prodajalcu reklamiran artikel vrniti v originalni embalaži in z obrazcem za vračilo, ki ga prejme pri dostavi oziroma je na voljo na spletni strani, skladno s temi pogoji poslovanja. Informacija o garanciji je opredeljena tudi na spletni strani pri samem opisu artikla. V primeru, da informacije ni, artikel nima garancije ali pa podatek v danem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec vprašanje glede garancije naslovi na prodajalca, ki mu bo v čim krajšem času priskrbel informacijo.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani, se pa lahko na spletni strani nahajajo neažurirani podatki o lastnosti artiklov, rok dobave ali cene, zaradi hitrih sprememb, zaradi katerih ni prodajalcu omogočeno pravočasno ažuriranje podatkov na spletu. V teh primerih, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Prodajalec tudi ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo njegovi obiskovalci na spletu. Si pa pridržuje pravico odstaniti takšne, ki so vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec odgovarja za napake na blagu skladno z ugotavljanjem njegove odgovornosti po določilih Obligacijskega zakonika in določilih ZVPot. Pri tem prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od prevzema blaga oziroma v enem letu za rabljeno blago, skladno z ZVPot. Fotografije izdelkov so samo ilustrativne in se v določenih primerih ne ujemajo z dejanskimi izdelki.

Varstvo osebnih podatkov kupca in politika zasebnosti(v skladu s predpisi GDPR)

Z oddajo naročila po teh pogojih poslovanja kupec izrecno izjavlja ter podaja soglasje prodajalcu, da njegove osebne podatke, in sicer ime in priimek, ulični naslov in pošto, elektronski naslov in telefonsko številko(številko mobilnega ali stacionarnega telefona), obdeluje za potrebe izpolnitve naročila te pogodbe in jih varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Dostop do osebnih podatkov je dovoljen le pooblaščenim zaposlenim in pogodbenim obdelovalcem, v obsegu in z namenom, ki je nujno potreben za nemoteno izvajanje delovnih procesov, zagotavljanje storitev podjetja in izpolnjevanje pravic in obveznosti iz sklenjenih pogodbenih razmerij s stranko. Prodajalec osebnih podatkov kupca ne bo posredoval tretjim nepooblaščenim osebam, razen pogodbenim partnerjem, če bo to nujno potrebno za izvedbo naročila. Prodajalec si pridržuje pravico obdelave osebnih podatkov kupca za lastne potrebe, za izvedbo statističnega vzorčenja, anketiranje, prilagajanje in segmentacijo ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja in za pošiljanje drugega reklamnega gradiva(t. i. neposredno trženje prodajalca). Prenos osebnih podatkov podanih ob registraciji v spletno mesto in transakcijskih podatkov povezanih z nakupom na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel osebne podatke, ki jih stranka pošilja v spletno trgovino. Varnost osebnih podatkov ob nakupu je zagotovljena tudi z upoštevanjem veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
Kupec lahko kadarkoli zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov. Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Stupar Renata s.p. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov. Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Uporabnik, ki je podal soglasje, lahko to kadarkoli prekliče. Preklic soglasij lahko uporabniki podajo pisno na naslov podjetja, Obrežje 18, 8261 Jesenice na Dolenjskem, ali na e-naslov info@alphon-sport.si Prodajalec je sprejel politiko zasebnosti, ki je kupcem dosegljiva na spletni strani www.alphon-sport.si in velja za spletno poslovanje prodajalca, ki je urejeno s temi pogoji poslovanja.

O PIŠKOTKIH

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, s katerimi dostopajo do interneta. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči. Piškotki so bistvenega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije kot so na primer dodajanje izdelkov v košarico, plačilo, ali vpis naslova za dostavo naročila ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je tako bolj učinkovito in prijetno.

Katere piškotke uporablja naša spletna stran?

Obvezni piškotki

Ime piškotkaNamenČas piškotkaIzdajatelj
PHPSESSIDPiškotek omogoča shranjeveanje sejDo konca sejeALPHON SPORT spletna stran
cc_advertisingNastavitve nalaganja oglaševalnih piškotkov1 letoALPHON SPORT spletna stran
cc_analyticsNastavitve nalaganja piškotkov Google Analytics1 letoALPHON SPORT spletna stran
cc_necessaryNastavitve nalaganja obveznih piškotkov1 letoALPHON SPORT spletna stran
cc_socialNastavitve nalaganja piškotkov za socialna omrežja1 letoALPHON SPORT spletna stran
viewed_cookie_policyOgled nastavitev za piškotke1 letoALPHON SPORT spletna stran
wcaiocc_user_currency_sessionNastavitve valute v spletni trgovini glede na lokacijo strankeDo konca sejeALPHON SPORT spletna stran
wordfence_verifiedHumanBlokada BOT računalnikovDo konca sejeALPHON SPORT spletna stran
woocommerce_cart_hashShranjevanje izdelkov v košaricoDo konca sejeALPHON SPORT spletna stran
woocommerce_items_in_cartShranjevanje izdelkov v košaricoDo konca sejeALPHON SPORT spletna stran

Piškotki GOOGLE ANALYTICS

Ime piškotkaNamenČas piškotkaIzdajatelj
_unamSpremljanje statistike ogledov1 letoGoogle
_gaSpremljanje statistike ogledov2 letiGoogle
_gidSpremljanje statistike ogledov24 urGoogle
cc_analyticsŠtetje različnih obiskovalcev1 letoGoogle

Reševanje sporov

Vse pritožbe, ki se nanašajo na naročniško razmerje v zvezi z artiklom, lahko kupec posreduje na elektronski naslov prodajalca: info@alphon-sport.si. Prodajalec bo reklamacijo proučil in bo v primeru ugotovljenih nepravilnosti izdani račun storniral ter naročniku poslal nov račun skladno s temi pogoji poslovanja. Prodajalec je dolžan reklamacijo rešiti v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v petnajstih (15) dneh od njenega prejema, ter kupcu posredovati odgovor. Prodajalec bo kupca po elektronski poti obveščal o bistvenih informacijah poteka reševanja reklamacije oziroma ga bo pozval, da mu posreduje dodatna pojasnila, če se za to izkaže potreba. Prodajalec si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da do sporov ne bi prišlo. V primeru, da do spora le pride, si bo prodajalec prizadeval, da se ta reši po mirni poti. Kupec pa ima vedno pravico predlagati reševanje spora pred pristojnim sodiščem, skladno z zakonskimi določili s tega področja.

Sprememba pogojev poslovanja

Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli spremeni te pogoje poslovanja, če je k temu zavezan skladno z vsakokrat veljavnimi predpisi s tega področja ali oceni, da je to potrebno zaradi zagotavljanja zakonitega, varnega in kakovostnejšega poslovanja spletne trgovine. Spremenjeni splošni pogoji veljajo od objave na spletni strani in se za posameznega kupca uporabljajo od oddaje naročila naprej.

Obrežje, 1. marec 2017

Vklopi razum, zahtevaj račun!

Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close